Diensten

Ben jij die drukke ondernemer die worstelt met de indeling van je tijd? Heb jij dat nou ook dat je elke keer weer denkt “Aaaahhhh bah ik moet die bepaalde werkzaamheden nog doen waar ik echt helemaal geen zin in heb, hoe kom ik daar nou eindelijk eens vanaf…”?

Herken jij je in het volgende?

  • Ben jij veel tijd kwijt aan bijvoorbeeld afspraken maken, e-mails beantwoorden, vergaderingen voorbereiden en notuleren, financiële administratie enz. waardoor je minder tijd hebt voor extra klanten?
  • Heb jij geen tijd om het contact met je interne en externe contacten te onderhouden?
  • Heb jij overal documenten staan en wil je graag een geordend digitaal archief zodat jij alles heel snel terug kan vinden?
  • Wil je meer structuur in je bedrijf?
  • Wil je een betere balans tussen werk en privé?

En wil jij weer meer:

  • Kunnen focussen op het ondernemen van je eigen onderneming?
  • Waardoor je efficiënter gaat werken en hierdoor meer overzicht krijgt en vervolgens dus meer rust.
  • Meer tijd krijgen voor je relatie, familie en je hobby’s?
  • En ook meer tijd voor jezelf?

Nu denk je vast….ja nu je het zo concreet zegt herken ik mij daar zeker in en daar zou ik best wat in willen veranderen

Home » Diensten VA

Werk slimmer

Niet harder

Je eigen management assistent

Je wilt je bedrijf laten groeien. Daarbij wil je zo veel mogelijk structuur aanbrengen en zo efficiënt mogelijk werken. En dit kan al vanaf een paar uurtjes in de week. Met als resultaat tijd overhouden om je te richten op de belangrijkste taken.

Het eerste belang ligt bij jouw prioriteiten. Taken worden zo veel mogelijk uit handen genomen, zodat jij meer energie en tijd krijgt voor jouw passie.

Wat kun je je zoal bedenken:

  • inloggen in je email en je email doornemen
  • je afspraken regelen
  • je digitale archief opzetten en bijhouden, bijvoorbeeld in OneDrive of SharePoint
  • Redigeren van teksten
  • onderhouden van interne en externe contacten
  • het maken van planningen en het bewaken van deadlines
  • in overleg het maken van een jaarplan van activiteiten en het bewaken van de acties die genomen moeten worden
  • alle voorkomende secretariële werkzaamheden overnemen

Financiële administratie

 

Je moet je boekhouding bijhouden zoals offertes en facturen maken. Deze moeten ingeboekt worden in je boekhoudsysteem. Ook moet je alle facturen en bonnetjes invoeren en opslaan want eens in de 3 maanden moet toch echt de btw-aangifte gedaan worden. Dan is het wel handig dat je alles hebt bijgehouden. Je hebt alleen geen verstand van dit soort zaken.

Wat kan je van mij verwachten:

  • maken en versturen van je offertes en facturen
  • inboeken van je facturen in je boekhoudsysteem
  • bijhouden wat betaald is en waar nog een herinnering voor gestuurd moet worden
  • digitaal archief bijhouden van je verstuurde en ontvangen facturen
  • contact onderhouden met je interne en externe contacten

Hulp nodig?

Heb jij een idee gekregen waar jij mee geholpen kan worden? Of heb je toch nog wat vragen?

Stuur mij dan een berichtje en ik denk graag een keer met je mee.